joi, 10 septembrie 2009

Tabara olimpicilor- Sinaia ,Septembrie 2009


In urma cu cateva zile m'am intors din Tabara Olimpicilor ce s-a desfasurat la Hotel International Sinaia in perioasa 4-7 septembrie 2009. Am petrecut 4 zile minunate alaturi de bursieri si membri Fundatiei Dinu Patriciu care sunt oameni minunati. Prin aceasta cale tin sa multumesc membrilor Fundatiei Dinu Patriciu care sunt oameni extraordinari,dispusi sa fie alaturi de noi si sa ne ajute. In cele 2 zile de workshop-uri alaturi de echipa dl Marius am invatat ce insemna lucru in echipa si comunicare cu semeni nostri.La eveniment au participt Petre Roman, Dinu Patriciu, preşedintele Academiei Romane Ionel Haiduc, Andrei Pleşu şi Ion Sturza, fostul prim-ministru al Republicii Moldova.

In continuare am sa pun cateva fotografi realizate de colegi mei bursieri: